nieuws

Britse letselklant wil vooral heldere, eenvoudige schadeafwikkeling

Archief

Een helder, duidelijk en eenvoudig schadeafwikkelingsproces (rapportcijfer 7,6) duidelijke communicatie zonder vakjargon (7,5) en een maximale schadevergoeding voor het overkomen letsel (7,3)

Beduidend minder waarde hechten zij aan contact met de verzekeraar (5,4) en schadevergoedingen c.q. hulp op andere manieren dan in geld alleen , bijvoorbeeld in de vorm van hulp bij reïntegratie in het arbeidsproces (5,2). Het minste belang wordt gehecht aan het kostenaspect (4,4) en aan het feit of een maatschappij in de buurt gevestigd is.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.