nieuws

“Britse autoverzekeraars met schaderegeling op de verkeerde weg”

Archief

“De Britse autoverzekeraars zijn met hun schaderegelingsbeleid de verkeerde weg ingeslagen

In plaats van de schaderegeling in te zetten als middel om de service aan de klant te verbeteren en daarmee de klanttevredenheid te verhogen, focussen zij zich op kostenbeheersing.” Dit verweet een vooraanstaande brancheconsultant de Britse autoverzekeringsindustrie tijdens een verzekeringscongres. Naar zijn mening moeten verzekeraars af van de gedachte dat automobilisten alleen maar in een lage premie geïnteresseerd zijn en hij pleitte voor meer keuzemogelijkheden voor de klant, voor polis- en premiedifferentiatie en voor een grotere emotionele binding met verzekerden.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.