nieuws

Bovag wil merk versterken met verzekeringen

Archief

Bovag denkt er over na om onder eigen label verzekeringen, pensioenen en garantieproducten te gaan verkopen aan consumenten

Dat moet in eerste aanleg via de aangesloten leden gebeuren. “Een van de mogelijkheden is het onder Bovag-label uitbrengen van de producten van dochters Bovemij en Polis Direct”, aldus een woordvoerder. Bovag wil in 2008 zijn naam als consumentenmerk versterken. Zo wordt de pechservice, die nu al door diverse Bovag-leden wordt aangeboden, binnenkort geclusterd en als Bovag-pechservice gepresenteerd.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.