nieuws

Belgische verbond breidt imago-onderzoek uit

Archief

De twee jaar geleden gestarte imagocampagne van het Belgische verbond van verzekeraars BVVO krijgt een vervolg

De verzekeraarsorganisatie laat opnieuw onderzoek doen naar de mening van de consument over verzekeringen. Dit onderzoek is echter breder van opzet. Zo worden behalve particuliere verzekerden ook bedrijfsrelaties geënquêteerd en polst men zelfs de visie van politici. Daarnaast worden voor het eerst ook vragen aan verzekerden gesteld over levensverzekeringen, de rol van de tussenpersoon, solidariteit tussen verzekerden en de veiligheid in verkeer en in en rond het huis. Uit het vorig onderzoek kwam het imago van verzekeraars niet al te best uit de bus. Dit heeft inmiddels geleid tot maatregelen die de kwaliteit en snelheid van de afwikkeling van schades moeten verbeteren.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.