nieuws

Belgische RVS gaat gaat ‘baby-sitten’

Archief

De Belgische verzekeraar RVS, dochteronderneming van de ING Groep, heeft een opmerkelijke reclamecampagne opgezet.

Met de campagne profilieert de maatschappij zich als ‘verzekeraar van jonge gezinnen’. Vanaf begin deze maand laten zo’n 800 reclameborden in geheel België een roodharig meisje met groene ogen zien dat de indringende vraag stelt: ‘Is er iets mooiers om te verzekeren?’
De doelstelling gaat echter verder dan vergroting van de naamsbekendheid. RVS wil jonge gezinnen aan zich binden door specifieke gezinsproblemen aan te pakken en bepaalde maatschappelijke projecten op te zetten.
Gedacht wordt aan de opvang van kinderen in créche-autobussen op parkeerplaatsen van grote winkelcentra. Verder wordt de mogelijkheid onderzocht van een RVS Babysit Service. Definitief is de start van een ooievaarscampagne: de 400 RVS-loondienstadviseurs bezorgen aankomende ouders een houten ooievaar, die daarmee de geboorte van hun kind aan voorbijgangers kunnen melden.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.