nieuws

AXA stopt miljoenen in Goodlife-campagne

Archief

AXA investeert e 2,3 mln in een reclamecampagne voor het nieuwe product Goodlife.

Goodlife is een combinatie van verzekeringen, hypotheek en vermogensbeheer voor de doelgroepen 45+ (opbouwers) en 60+ (genieters). De campagne, ontwikkeld door reclamebureau TBWA/Neboko, bestaat uit de internetsite www.goodlife.nl, diverse printuitingen en vier televisiecommercials. De spots zijn sinds vorige week op de buis te zien.
Het thema van de campagne is ‘Even wennen’, waarmee AXA wil zeggen dat het voor klanten “even wennen zal zijn om te leven in luxere omstandigheden dan men gewend was voor aanschaf van Goodlife”.
AXA organiseert in samenwerking met het intermediair voor de consumenten informatiebijeenkomsten die de campagne ondersteunen. Klanten kunnen elk jaar een persoonlijk financieel jaarverslag tegemoet zien, met een overzicht van alle financiële producten van AXA én andere aanbieders. Het intermediair zelf wordt ondersteund met software (vermogensplanner) en trainingen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.