nieuws

AXA sponsort Mosselweek

Archief

AXA heeft zich verzoend met het Productschap Vis. AXA is sponsor geworden van de Nationale Mosselweek.

De Nationale Mosselweek liep van afgelopen maandag tot en met aanstaande zondag 12 september. Woensdag zijn de partijen, die onlangs voor de rechter én voor de Reclame Code Commissie tegenover elkaar stonden, samen rond de mosselpan gaan zitten. In Scheveningen gebruikten vertegenwoordigers van beide partijen een mossellunch.
AXA-topman Pierre Lefèvre en Productschap-voorzitter Dick Langstraat kondigden daar een nieuwe reclamespot aan. De titel van de commercial, die deze week ruim vijftig keer op televisie wordt vertoond, luidt: ‘AXA Verzekeringen sponsort de Nationale Mosselweek van 6 t/m 12 september 1999’.
AXA is weer ‘on eating terms’ met de mosselmannen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.