nieuws

AXA breidt voice- responsesysteem uit

Archief

AXA Leven heeft de mogelijkheden van het voice-responsesysteem uitgebreid.

De oude AXA-lijn – vorig jaar meer dan 200.000 keer gebruikt – is nu verdeeld in drie verschillende telefoonlijnen: de Infolijn, de Verzekeringslijn en de Beleggingslijn.
De AXA Infolijn is bestemd voor de verzekeringsadviseurs waarmee AXA Leven zaken doet. Via deze lijn kunnen brochures en formulieren worden besteld, waarde van polissen en beleggingsrekeningen worden opgevraagd evenals de koersen van de AXA-fondsen. Nieuw is informatie over de status van nieuwe aanvragen en mutaties.
Via de AXA Verzekeringslijn kunnen polishouders – via een pincode – op de hoogte blijven van de fondskoersen en de waarde van hun polis. Houders van een Verzekerd Groeifonds-polis kunnen ook de eindwaarde van hun polis opvragen.
Mensen met een AXA Beleggingsrekening kunnen via de AXA Beleggingslijn de actuele fondskoersen en hun rekeningsaldo opvragen. Nieuw is de mogelijkheid opdrachten tot verkoop en switchen door te geven. Hiervoor is wel eerst schriftelijk aanvaarding van de voorwaarden nodig.
Het menu van de AXA Infolijn in een boekje van 7 bij 9 cm.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.