nieuws

Avéro zet scheepshypotheek in schijnwerper

Archief

Avéro Achmea is op vrijdag 13 mei bij de twaalf grotere jachthavens in ons land van start gegaan met een billboard-campagne voor de scheepshypotheek. Het thema van de campagne is: “Je dromen worden werkelijkheid met de Scheepshypotheek van Avéro Achmea”. Gedurende het watersportseizoen zal om de twee maanden een wisseling van posters plaatsvinden. De maatschappij wil met deze campagne onder meer een grotere naamsbekendheid bereiken bij de eindconsument, met name in het midden- en kleinbedrijf.

De scheepshypotheek maakt deel uit van het Watersporttotaalpakket, dat Avéro al enkele jaren voert en waar ook een watersportverzekering bijhoort. Voor watersporters ligt in de betreffende jachthavens een informatiepakket klaar. Sluiten kan uitsluitend via het intermediair.
 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.