nieuws

Avéro opent ook backoffice Leven

Archief

Avéro biedt het intermediair nu ook toegang tot de backoffice van het levenbedrijf. Eerder deed de Achmea-maatschappij dat al bij particuliere schadeverzekeringen.

“Een logische stap na de primeur met particuliere schadeverzekeringen”, zegt Avéro Achmea. De levencomponent binnen Avéro Achmea Online biedt de volgende functionaliteiten: premieberekening, offertes (printen), aanvragen, acceptatie en raadplegen van polis en portefeuille. Het gaat in eerste instantie om de producten Vermogensplan en Lijfrenteplan. Binnenkort volgt het Pensioenplan, inclusief salarismutaties en andere wijzigingen.
Avéro werkt met zogeheten ‘open-marktstandaarden’ en maakt gebruik van de Generieke Interface Manager (GIM). Tussenpersonen kunnen vanuit hun eigen systemen blijven werken en zelfs gebruik maken van applicaties van andere maatschappijen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.