nieuws

Avéro: eerste met geautomatiseerde verwerking zorgposten

Archief

Via haar geautomatiseerde acceptatiesysteem Topnet kan Avéro nu drie zorgprodukten verwerken, waarmee zij de eerste zegt te zijn die deze faciliteit aan het intermediair aanbiedt.

Topnet, waarvan de software mede door Aksènse is ontwikkeld, is uitgebreid met de No-Claim-Polis, de Personal Polis en de Tandarts Extra Verzekering. Eerder al, in oktober vorig jaar, werden opstal, inboedel, auto en avp in Topnet ondergebracht.
Bij de drie zorgprodukten gaat het in eerste instantie om de geautomatiseerde behandeling van aanvragen en offertes. Aan een acceptatiemodule wordt nog gewerkt. Voorts heeft Avéro uitbreiding van Topnet met bank- en levenprodukten op stapel staan.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.