nieuws

Avéro bovenop belastingnieuws

Archief

Onder de titel ‘Wees er als de kippen bij’ gaat Avéro zijn eigen personeel en tussenpersonen actueel op de hoogte brengen van de vorderingen van het nieuwe belastingplan.

De Achmea-dochter heeft wellicht pech dat het ‘Belastingplan 21ste eeuw’ vanwege het demissionaire kabinet voorlopig stil komt te liggen. In dat geval heeft Avéro het de komende maanden niet druk. Het fiscaal juridisch adviesbureau van de verzekeraar, bedenker van het communicatieplan, hoopt echter op veel nieuwe ontwikkeling van Vermeend c.s.
Allereerst zullen de vierhonderd Avéro-werknemers regelmatig worden bijgepraat over de nieuwe fiscale plannen en de praktische gevolgen daarvan. Een apart actielogo en periodieke folders met speciale displays en affiches moeten de bewustwording in Leeuwarden doen groeien. Een heel ei, een gebarsten ei en een opengebroken ei moeten de ontwikkeling van het belastingplan illustreren.
Het intermediair zal in het najaar geconfronteerd worden met de Avéro-actie. Dan worden onder meer informatiebijeenkomsten georganiseerd.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.