nieuws

Autocampagne Ohra levert vijfduizend verzekerden op

Archief

De campagne die Ohra eind vorig jaar heeft gehouden ter promotie van de ‘nieuwe autoverzekering’ heeft de direct-writer vijfduizend nieuwe verzekerden opgeleverd.

Onderdeel van de autocampagne die Ohra in het laatste kwartaal van 2001 hield, was een slagzinwedstrijd onder de nieuwe klanten. Eind vorige maand hebben de beste tien inzenders een Oad-vakantiecheque ter waarde van e 1.361,34 ontvangen. De campagne heeft Ohra zo’n vijfduizend nieuwe verzekerden opgeleverd, waarvan er 470 meededen aan de slagzinwedstrijd.
Eén van de winnende slagzinnen is: “Slim! Kies Ohra, beslist de beste deal voor mij en mijn automobiel”. Ohra gaat de slagzinnen niet commercieel gebruiken.
De bedenkers van de beste tien slagzinnen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.