nieuws

Astrid Joosten moet Avéro Achmea ‘verkopen’

Archief

Avéro heeft Astrid Joosten ingehuurd om als ‘spokeswoman’ te gaan fungeren. Joosten moet het nieuwe bedrijf Avéro Achmea “krachtig voor het voetlicht brengen en de communicatie tussen maatschappij en intermediair op een hoger plan brengen”.

Volgens Avéro-directievoorzitter Gaston Sporre is voor die taak een “gezaghebbende persoonlijkheid” nodig. “Zij past gezien haar vakkennis, duidelijke taal en deskundigheid bij onze ambities.”
Volgens Sporre is met de fusie van FairGo en Avéro in Avéro Achmea het fundament gelegd voor de nieuwe manier van werken van Achmea in het intermediairkanaal. “Avéro Achmea wordt de verbindingsschakel tussen het intermediair en het palet aan diensten en producten in Achmea. Bij de weg hier naartoe zal Avéro Achmea intensief samenwerken met haar kernrelaties in het intermediairkanaal. Dit vereist een intensieve communicatie.”
Voor die taak is een heuse samenwerkingsovereenkomst gesloten met Astrid Joosten. De tv-presentatrice zal optreden bij congressen, master-classes en themabijeenkomsten, maar ook zal ze bijdragen leveren aan video’s en nieuwsbrieven voor het intermediair. De eerste keer dat Joosten in actie komt voor Avéro Achmea is op de relatiedag van 14 maart.
Gaston Sporre, directievoorzitter van Avéro Achmea, is blij dat hij Astrid Joosten heeft vastgelegd.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.