nieuws

Arag neemt telefoongesprek op

Archief

Rechtsbijstandverzekeraar Arag introduceert een nieuwe dienst via www.aragrechtspreventie.nl, waarmee telefoongesprekken kunnen worden opgenomen.

Een bezoeker van de website belt met 0900-555 1155 (65 cpm) en komt in een keuzemenu. Na dit keuzemenu kiest hij het nummer van degene met wie het gesprek gevoerd moet worden. Deze krijgt van te voren de melding dat het gesprek wordt opgenomen. Het gesprek wordt direct opgenomen.
Deze gesprekken zijn vervolgens via internet te downloaden, terug te luisteren en te archiveren. “Voordeel is dat afspraken die in het gesprek gemaakt worden, vastgelegd zijn en dat er geen onduidelijkheden kunnen ontstaan over de wederzijds uitgesproken verwachtingen”, aldus Arag.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.