nieuws

Anker Rechtsbijstand: intermediair tevreden

Archief

Volgens Anker Rechtsbijstand is het intermediair tevreden over de samenwerking met de maatschappij

Onafhankelijk onderzoek zou een gemiddeld rapportcijfer van 7,7 hebben opgeleverd. Van de respondenten zijn er relatief weinigen die de rechtsbijstandverzekering standaard betrekken in hun adviesgesprekken. “Dit biedt dus voor de toekomst nog voldoende groeikansen, vooral als men zich realiseert dat slechts 20% van de Nederlandse huishoudens reeds beschikt over een rechtsbijstandverzekering”, aldus Anker. Verder werd duidelijk dat 85% van de respondenten bijna nooit het extranet raadpleegt. Dit is voor Anker reden om de gemakken hiervan onder de aandacht van het intermediair te brengen.   

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.