nieuws

Andriessen & Geurst ziet af van honorarium bij gegronde klacht

Archief

Het personenschaderegelingsbureau Andriessen & Geurst, dat optreedt voor verzekeraars en andere betalende partijen, heeft een alternatieve vorm van ‘no cure no pay’ voorgesteld bij klachten.

Het alternatief is door mede-eigenaar Rob Andriessen voorgesteld in het jongste nummer van Acta, het relatieblad van het bureau. “Iedere gerechtvaardigde klacht in onze dossiers betekent: geen beloning tot dan toe, danwel teruggave van wat al gedeclareerd werd.”
Andriessen stelt bij deze ‘uitdaging’ wel als voorwaarde dat de totale behandeling van de claim aan zijn bureau is opgedragen. “Noem het (weer) een vorm van ‘no cure no pay’. Verzekeraars zouden in de rij moeten staan in deze tijden.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.