nieuws

Amev stimuleert verkoop pakketpolis met actie

Archief

Om de verkoop van haar pakketpolis, het Combinatiepakket, te stimuleren, start Amev een ‘vakantie-actie’ in samenwerking met een deel van haar tussenpersonen. De actie begint rond 20 juni en loopt door tot 1 september.

De actie richt zich op (jonge) gezinnen met kinderen, en omvat een kleur(plaat)wedstrijd waarmee drie prijzen ter waarde van in totaal f 100 per kantoor zijn te verdienen. De prijzen, bestaande uit een horloge, videoband, en doos kleurpotloden worden door het intermediair zelf betaald.
Het actiepakket omvat advertentie-ontwerpen waarmee wedstrijd én prijsuitreiking kunnen worden aangekondigd, een actie-poster, en 100 of meer kleurplaten met naw-gegevens van de tussenpersoon.
Persoonlijke benadering
Indien de voorkeur wordt gegeven aan persoonlijke benadering van cliënten, staan het intermediair ook twee model-verkoopbrieven en een set antwoordkaarten ter beschikking. In de brieven wordt de aandacht gevestigd op het Combinatiepakket en de doorlopende reispolis van Amev.
Het actiepakket is toegestuurd aan 2.500 van de totaal 6.000 tussenpersonen waarmee Amev regelmatig zaken doet. Inmiddels hebben ruim 100 tussenpersonen actiepakketten opgevraagd. Amev claimt zo’n 55.000 Combinatiepakketten sinds 1993 te hebben gesloten.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.