nieuws

Amev benut extranet Cockpit voor selectie marketingacties

Archief

De 3.300 tussenpersonen die aangesloten zijn op het Amev-extranet Cockpit kunnen daar sinds kort ook voor hun marketingacties terecht.

De aangesloten tussenpersonen krijgen van de maatschappij bericht over acties waarbij met grote bestanden gewerkt wordt en vinden op Cockpit een overzicht van hun klanten die voor de actie in aanmerking komen. De tussenpersoon kan vervolgens aangeven welke klanten hij wil aanschrijven en met ‘één druk op de knop’ regelt Amev de verzending en verwerking.
Een andere verbetering in Cockpit is het klantdossier: een tussenpersoon beschikt nu vanuit één centraal punt over zijn klantgegevens en van waaruit hij al zijn transacties doet. Switchen naar ‘leven’ voor inzage levenpolissen of naar ‘schade’ voor het aanvragen van een schadeverzekering is niet meer nodig. Vanuit zijn klantdossier kan de tussenpersoon alles zien en doen.
Amev heeft ook enkele cijfers gepresenteerd over het gebruik van Cockpit. Kijkend naar de maand juni vonden er 70.000 gebruikersessies plaats (3.500 bezoekers per werkdag). Het aantal aanvragen in juni bedroeg 9.600 (schade, leven, bancair) en het aantal mutaties 6.000 (leven en schade).

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.