nieuws

‘Alweer een nieuwe doelgroep: lezeressen van de Margriet’

Archief

Naar aanleiding van onze berichtgeving over de samenwerking tussen Sterpolis en het weekblad Margriet kwam op onze internetsite (www.amweb.nl) de volgende reactie binnen.

“Ik vraag me af hoe ver we onze markt moeten differentiëren. Hebben we er opeens nog een doelgroep bij: Margriet-lezeressen. Is hier ook onderzoek naar gedaan of is het slechts een wilde ingeving om de markt weer te bestormen en – in mijn opinie – verder te verzieken? Over het onlangs geweldige ‘succes’ van AXA met Shell Polis nog maar te zwijgen, want in hetzelfde nummer van AM worden namelijk gigantische premieverhogingen bij AXA aangekondigd. Betekent dit dat de consument voor de verkeerde investeringen van AXA moet opdraaien? Heeft de directie daar wel eens naar gekeken? Neen, waarschijnlijk lopen ze alleen maar te klagen over de aandelen van hun eigen maatschappij. Een gedegen onderzoek uitvoeren of iets wel zal slagen, is er niet bij.
Toch knap dat mensen dit in een gezond bedrijf kunnen verzinnen en dan niet vergeten dat ze vervolgens snel weer terug moeten naar hun roots: de tussenpersoon. Ik zit hier zeker niet op te wachten. Ik hoop dan ook dat Sterpolis dit lang probeert vol te houden. Dat is des te gunstiger voor de professionele assurantiebemiddelaar.” A. Wiegmans, Slegers Advies, Rosmalen Opmerkingen:

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.