nieuws

Agis ‘verkoopt’ lidmaatschap

Archief

‘Lid van Agis’

Dit is het motto van de multimediale campagne die zorgverzekeraar Agis tot eind januari voert. In de advertenties en spots wordt niet meer gesproken van verzekerden en verzekering maar van leden en lidmaatschap en wordt expliciet gewezen op de voordelen van zo’n lidmaatschap. Daarbij richt Agis zich op de collectieve en individuele markt. Er worden printadvertenties geplaatst in de regionale en landelijke dagbladen, zoals Volkskrant, Parool en Spits. Op tv worden de bekende spots ‘Buurthuis’ en ‘Terugbellen’ aangevuld met korte varianten waarbij een specifiek voordeel van het lidmaatschap aan de orde komt. De spots zijn te zien op de commerciële zenders. Vanavond (26 november) wordt onder meer een spot uitgezonden om 20.31 op RTL4. Verder orden banners geplaatst op diverse internetsites. Wie een offerte aanvraagt via www.agisweb.nl loot mee voor een badpakket van Rituals ter waarde van e 100.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.