nieuws

AFM: imago adviseur verbetert

Archief

Eén op de drie consumenten noemt zijn financieel adviseur betrouwbaar

“Nog relatief weinig, maar er zit duidelijk een opgaande lijn in.” Dit stelde voorzitter Hans Hoogervorst van gedragstoezichthouder AFM gisteren tijdens het NVA-congres. Volgens consumentenonderzoek van de AFM was de betrouwbaarheidsscore in 2006 slechts 18%. Ook de NVA maakt melding van een beter imago. “Uit eigen consumentenonderzoek blijkt ons imago sterk verbeterd”, aldus voorzitter Bob Veldhuis.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.