nieuws

Aegon wil terug naar top

Archief

Aegon heeft in 2005 de dienstverlening verbeterd

De herstructurering helpt de verzekeraar weer topspeler te worden, stelde financiële topman Jos Streppel in zijn nieuwjaarstoespraak voor het personeel. “Maar we zijn er nog niet. Het serviceniveau moet verder omhoog en we blijven investeren in service en klantrelatie. We zijn ons er bewust van dat de lat hoog ligt.” Qua producten en service aan het intermediair moet Aegon tot de besten in de markt behoren, zegt Streppel.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.