nieuws

Aegon start nieuwe reclamecampagne met Rintje Ritsma

Archief

Aegon is met een nieuwe reclamecampagne begonnen, die gebaseerd is op de wil van mensen. Dit thema moet worden gezien als een verdieping van de onlangs gevoerde pensioencampagne.

De eerste tv-reclame is sinds zaterdag te zien en daarin gaat het om ‘de mens’ Rintje Ritsma. Hij vertelt in het zestig seconden durende filmpje over zijn wil om iemand te worden. Het gaat over Ritsma’s levensloop en de keuzes die hij heeft gemaakt. Vanaf 1 februari wordt aan deze commercial een ‘volgspot’ toegevoegd, waarin de LevensloopRekening van Aegon onder de aandacht wordt gebracht.
Eind februari zal een tweede commercial binnen het thema ‘De wil van… ‘ worden geïntroduceerd. Hierin staat de levensloop van een andere bekende schaatscoryfee, Barbara de Loor, centraal.
Ambassadeur
Rintsma zal overigens de komende twee jaar voor Aegon optreden als ambassadeur in het schaatsen.
Rintsma ging tien jaar geleden zijn eigen weg en vormde de eerste commerciële schaatsploeg. Voordien had hij zich tot topschaatser ontwikkeld in de door Aegon gesponsorde kernploegen.
“Ritsma als icoon van het Nederlandse schaatsen en Aegon als vader van het schaatsen, vormen een natuurlijk team”, aldus Jan Driessen, directeur Communicatie bij Aegon Nederland.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.