nieuws

Aegon Schade Bedrijven: 12.000 ‘achterstanden’

Archief

Aegon Schade Bedrijven is een inhaalrace begonnen om forse administratieve achterstanden weg te werken. Er mogen eind dit jaar nog 3.500 ‘achterstanden’ zijn.

Om die doelstelling te behalen, ligt Aegon Schade Bedrijven naar eigen zeggen goed op koers: per 1 juli was het aantal ‘achterstanden’ in de verwerking van onder meer offertes, polismutaties, en schadedossiers teruggelopen tot ruim 12.000, en dat is zo’n 10.000 minder dan medio vorig jaar.
Aegon zegt zich ten doel hebben gesteld om in 2001 “een rendabel miljard (premie)” te behalen, aldus het eigen maandblad Interaegon. Het management wil daartoe “instant en foutloos werken” om klanten te kunnen vasthouden en scoringskansen van offertes te vergroten. “Meer verkoopkracht is nodig om rendement te halen en zo de continuïteit van Schade Bedrijven veilig te stellen”, aldus het management.
Aan de commerciële kant zegt het bedrijf te scoren met onder meer cross-sellacties, het afzetten van duizenden zakenpakketten en het voorkomen van duizenden royementen. Verder wil Aegon Schade Bedrijven zich gaan bezinnen op het uitbesteden van activiteiten die niet tot de kerntaken behoren.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.