nieuws

Aegon-inhaakactie lokt weinig bellers

Archief

Aegon had slagvaardig ingehaakt op de Landelijke melddag leeftijdsdiscriminatie, die op schrikkeldag 29 februari is gehouden

Qua aantal directe reacties had Aegon geen reden tot juichen. Stond de telefoon meer dan roodgloeiend bij de landelijke actie, Aegon kon minder dan 40 telefoontjes turven, waarbij sommige bellers eigenlijk de landelijke actie hadden moeten hebben. De meeste bellers konden overigens direct antwoord op hun uiteenlopende vragen krijgen. FNV-voorzitter Johan Stekelenburg had zich geërgerd aan de advertentie in de ochtendkranten waarin Aegon haar speciaal servicenummer voor senioren publiceerde. “Dat is een profiteursmentaliteit. Aegon maakt misbruik van de melddag voor commerciële doeleinden”, aldus Stekelenburg.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.