nieuws

Actie WestlandUtrecht rond thema ‘slimme hypotheken’

Archief

WestlandUtrecht houdt tot eind deze maand de campagne “Slimme hypotheken”. Daaraan gekoppeld is een kortingsactie.

Op radio (met Rutger Hauer), internet en in dagbladen spelen twee meisjes met aardbeien en knikkers de hoofdrol. De ING-dochter beoogt daarmee onder meer een grotere naamsbekendheid, wat een wens is van het intermediair. De campagne wordt ondersteund met een voordeelactie, in de vorm van rentekorting of geen afsluitprovisie. Daarnaast geldt tijdens deze ‘Slimme voordeelweken’ voor alle klanten een extra rentekorting van maximaal 0,3%.
In het kader van de campagne heeft WestlandUtrecht bij 1.700 tussenpersonen een aardbeienplant laten bezorgen. De eerste plant werd overhandigd aan Aris Beekenkamp, manager hypotheken van Meeùs regio West (links op de foto) door Arjan Aling, accountmanager van WestlandUtrecht.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.