nieuws

ACT start administratie- service voor intermediair

Archief

Tussenpersonen kunnen een groot deel van hun administratie voortaan uitbesteden aan ACT Administratie Service, een nieuwe dienstverlening van het gelijknamige softwarehuis.

De service is als een aparte organisatie gevestigd in de Spaanse Polder in Rotterdam en werkt op basis van het administratiepakket van ACT.
Behalve de klant- en polisadministratie kan de tussenpersoon ook alle andere reguliere administratieve handelingen overdragen, van incasso- en grootboekadministratie tot schade-administratie en -correspondentie. Daarnaast biedt de Administratie Service het intermediair ook ondersteuning in de vorm van selecties, mailings, collectieve mutaties en samenvoeging van bestanden. Bestandsverrijking, elektronische archivering en een centrale telefoondienst (inclusief telefoonopvang tijdens vakanties) behoort ook tot de mogelijkheden.
De tussenpersoon stuurt zijn administratie op naar ACT die de gegevens verwerkt. Al naar gelang de afspraak wordt één keer per week via het Assurantie Data Netwerk (ADN) contact gezocht met de tussenpersoon. Op dat moment worden de bestanden toegevoegd aan de administratie op de pc bij de tussenpersoon.
De prijs van de administratieve dienstverlening wordt uiteraard bepaald door de af te nemen diensten en de omvang van de portefeuille van de tussenpersoon.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.