nieuws

Achmea: ‘Wij merken niets van Ditzo’

Archief

Centraal Beheer en FBTO, de direct writers van het Achmea-concern, stellen niets te merken van de opkomst van Ditzo, de nieuwe internetverzekeraar van Fortis

Ditzo meldde eerder (zie AM Signalen 31) dat de verkoopcijfers “voor liggen op onze verwachtingen” en dat nieuwe autoverzekerden vooral afkomstig zijn van gevestigde direct writers als Centraal Beheer en FBTO. “Wij merken er helemaal niets van”, antwoordt Achmea desgevraagd. Het concern zegt wel veel reacties op de Ditzo-campagne te hebben gehad. “Veel mensen denken dat het een nieuwe activiteit van óns is.”

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.