nieuws

ABZ bundelt helpdesk en klantenservice

Archief

De klantenservice en de helpdesk van het Zeister netwerkbedrijf ABZ, tot voor kort twee verschillende afdelingen, zijn geïntegreerd in het Customer Contact Center (CCC).

Het CCC fungeert als eerste aanspreekpunt “om het contact voor onze relaties zo optimaal mogelijk te laten verlopen”, aldus Marco Lub, manager CCC van ABZ in het blad Networking. De nieuwe afdeling is met ingang van 15 juni bereikbaar onder nummer 0900callabz. Ook zijn de openingstijden verruimd. Het CCC is vijf per week bereikbaar vanaf 8.00 uur tot 18.00 uur.
“Voor de introductie van het CCC kenden we een splitsing tussen de klantenservice voor de meer administratieve vragen en de helpdesk voor de technische zaken. Dat werkte niet zo goed”, zegt Lub.
Doordat men nu belt met 0900callabz komen de relaties via een voicemailcomputer snel op de juiste plek binnen de organisatie terecht, is de hoop van ABZ.
Het CCC is bereikbaar via 0900callabz, fax 030-69.35.799 en e-mail ccc@abz.nl.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.