nieuws

ABZ actief op Duitse markt

Archief

ABZ, het in de verzekeringsbranche active ICT-bedrijf uit Zeist, gaat samenwerken met de Assekuranz Marketing Circle (AMC), een alliantie van zestig verzekeraars in Duitsland.

AMC houdt zich bezig met het ontwikkelen en uitvoeren van marketing- en distributiestrategieën voor de Duitse verzekeringsbranche. Verder vormt AMC een discussieplatform van en voor de branche waar deelnemers hun ideeën en ervaringen met betrekking tot marketing en (elektronische) distributie kunnen uitwisselen.
Met name de kennis en ervaring van ABZ op het gebied van standaardisatie en procesbeheersing binnen de verzekeringsmarkt vormen “een nuttige aanvulling” op de activiteiten van AMC. ABZ zal vooral ingezet worden bij schademanagement.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.