nieuws

ABN Amro klanten tevreden over schadeafhandeling

Archief

De klanten van ABN Amro Verzekeringen, een joint venture van ABN Amro en Delta Lloyd, zijn het meest tevreden over de schadeafhandeling. Zij gaven hun verzekeraar op dit punt het rapportcijfer 7,8. Dat blijkt uit het klanttevredenheidsonderzoek dat door onderzoeksbureau Millward Brown/Centrum over 2004 is gehouden onder 1370 klanten. 

Het meest in het oog sprong de verbeterde communicatie tijdens de voortgang van de schadeafhandeling. Daarnaast scoorden de deskundigheid en vriendelijkheid van de medewerkers, de korte doorlooptijden en het feit dat men direct de juiste persoon aan de lijn kreeg hoge waarderingscijfers bij de geïnterviewden.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.