nieuws

Negenmaandenbeurs levert Ohra 2.870 leads op

Archief

Deelname aan de Negenmaandenbeurs heeft Ohra een grotere spontane naamsbekendheid, een hogere merkvoorkeur en 2.870 leads opgeleverd.

Negenmaandenbeurs levert Ohra 2.870 leads op

Ohra nam deel aan de beurs naar aanleiding van onderzoek waaruit bleek dat zwangere vrouwen en 'nieuwe' moeders niet openstaan voor rationele boodschappen, maar de direct writer wil die groep toch bereiken. Na deelname blijkt dat Ohra tijdens de beurs 2.870 leads heeft verzameld. De spontane naamsbekendheid nam van 24% toe naar 29%. Bij de merkvoorkeur was een stijging van 6% zichtbaar naar 10%. De speciale Uitpufstand van Ohra op de beurs was de meest succesvolle van de Negenmaandenbeurs. Dat kwam mede doordat de direct writer nadrukkelijk aanwezig was met chocoladefonteinen, zure bommen en reclameboodschappen op het toilet.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.