nieuws

ASR vernieuwt levenbedrijf

Archief

Het levenbedrijf van ASR, voorheen Fortis Verzekeringen, is met een omvangrijk project bezig; centraal daarin staat een nieuw productassortiment, dat komend jaar op de markt gebracht zal worden.

 

Onder de naam ‘Next Generation Life’ wordt al maanden aan productvernieuwing gewerkt. Dat geldt voor alle levenlabels die onder ASR Nederland vallen: Ardanta, De Amersfoortse, Falcon Leven en ASR. Of de veranderingen ook consequenties hebben voor de organisatie, is onduidelijk. ASR wil niets zeggen over status en inhoud van het project. "Wij doen geen mededelingen over productontwikkeling voordat wij die hebben afgerond", laat woordvoerder Marjolein Bijsterveld weten. Volgens haar heeft het plan van minister Bos (Financiën) om ASR Nederland binnen afzienbare termijn te gaan verkopen vooralsnog geen invloed op het project.

 

  &nbspMet ICT-bedrijf EDS is een tienjarige overeenkomst gesloten voor het leveren van een administratieplatform voor de nieuwe producten. Volgens Bas Winckels van EDS is het de bedoeling dat komend jaar de eerste resultaten zichtbaar worden in de vorm van "een innovatief nieuw product". Het EDS-platform Radience moet daarbij zorgen voor minder kosten en meer flexibiliteit.

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.