nieuws

‘Websites geldgevers moeten doelgroepgerichter’

Archief

Door online informatie meer af te stemmen op de persoonlijke behoeften van de klant en door het inzetten van chat-, mail- en belfuncties via de site kunnen hypotheekaanbieders potentiële klanten winnen, stelt adviesbureau DCE Consultants. Postbank heeft de zaken online het beste voor elkaar.

Ook doelgroepgerichte informatie (starters, gezinnen, senioren) en de mogelijkheid om informatie in een andere taal te bekijken zullen de prestaties van hypotheekverstrekkers verbeteren, zo adviseert het bureau naar aanleiding het onderzoek WebExcellence Benchmark 2008. DCE heeft daarin de toegankelijkheid en functionaliteit van websites gemeten van de belangrijkste hypotheekverstrekkers in Nederland. Winnaar Postbank komt goed uit het onderzoek naar voren dankzij de hoge scores op het gebied van informatieverstrekking. MoneYou scoort hoog op het gebied van interactie- en transactiemogelijkheden.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.