nieuws

Quion combineert mid- en backoffice

Archief

Hypotheekdienstverlener Quion heeft in samenwerking met ICT-bedrijf Topicus een nieuw serviceplatform ontwikkeld, waarin geen onderscheid meer bestaat tussen mid- en backoffice.

 

Het Quion Service Platform (QSP) is volledig gebaseerd op internettechnologie en kan worden geïntegreerd met bestaande applicaties en applicaties van geldverstrekkers en distributiepartners. Het hart van het platform bestaat uit een flexibel systeem waarin een breed palet aan hypotheek- en kredietgerelateerde producten kan worden ingeregeld. "Hiermee kan een extreem korte time to market van nieuwe product-marktcombinaties worden gerealiseerd; QSP heeft aansluiting op diverse externe modules om de aanvraag te toetsen en te valideren", aldus Quion.

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.