nieuws

Ook Huis & Hypotheek biedt klanten ‘crisisinformatie’

Archief

Hypotheekadviesketen Huis & Hypotheek gaat klanten op diverse manieren voorzien van informatie rondom de hypotheek- en kredietcrisis. Eerder kwam De Hypotheker met het initiatief om spreekuren over dit onderwerp te houden op de 170 franchisekantoren.

 

Huis & Hypotheek heeft op de website een pagina ingericht met vragen en antwoorden. Via een chatmodule kunnen mensen vanuit huis aan medewerkers vragen stellen over de gevolgen van de crisis voor hun persoonlijke situatie. "Wij willen onze klanten zo uitgebreid mogelijk informeren", zegt directeur Paul Klijn. "We gebruiken daarom alle middelen die tot onze beschikking staan: internet, een digitale nieuwsbrief gewijd aan de crisis, speciale voorlichtingsavonden en direct marketing."

 

  &nbspDeze maand organiseert bovendien Vereniging Eigen Huis voor haar leden voorlichtingsbijeenkomsten waar verschillende scenario’s voor kopers, verkopers en bezitters van woningen aan de orde komen, bijvoorbeeld de waardeontwikkeling van het eigen huis en de hypotheeklasten.

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.