nieuws

Nieuwe zorgreclame FBTO

Archief

FBTO (Achmea) heeft een nieuwe tv-reclame voor de zorgverzekering. In het tamelijk bizarre filmpje, met als titel ‘Schopjes’, toont volgens FBTO de hoofdrolspeler op geheel eigen wijze aan dat niemand precies bij zijn zorgpolis past.

Nieuwe zorgreclame FBTO

"Veel mensen zijn aanvullend verzekerd voor zaken die niet bij hun situatie passen.Daarom kan je bij ons zelf je zorgpolis samenstellen", aldus FBTO. De maatschappij biedt acht keuzemogelijkheden waarmee enkele duizenden verschillende combinaties zijn te maken. Om dit te verbeelden, kunnen bezoekers van de website aan de gang met een digitale polispaspop. Desgewenst kunnen bezoekers deze op hun eventuele Hyves-pagina zetten.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.