nieuws

Robein maakt reclame op televisie

Archief

Levensverzekeraar Robein is een reclamecampagne op televisie begonnen. Daarmee breekt de Haagse direct writer met een traditie, waarin het reclamebudget voornamelijk werd ingezet voor dagbladadvertenties.

Robein maakt reclame op televisie

Met de tv-campagne wil Robein Leven de naamsbekendheid vergroten en zich presenteren als lijfrentespecialist. Er zijn twee commercials: de ene gaat in op vragen over eerder stoppen met werken en de andere kent vrijvallende koopsompolissen als centrale thema. Robein heeft tegelijkertijd de vormgeving en inrichting van de eigen website vernieuwd.
De levensverzekeraar realiseerde vorig jaar een premiegroei van 20% tot € 123 mln, dankzij garantiekoopsommen, en meldde over het eerste kwartaal van 2008 opnieuw omzetgroei. De beleggingsverzekeringen lieten dalingen van 10% tot 30% zien. Eerder dit jaar ketste een overname door Delta Lloyd af, vanwege onduidelijkheid over (de omvang van) eventuele woekerpolisclaims.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.