nieuws

Nieuwe ronde van de Wereldhypotheek

Archief

‘Jij een hypotheek, zij een huis’, is het thema van de nieuwe campagne van Wereldhypotheek. Er wordt onder meer reclame gemaakt via de radio, op straat (onder meer op bussen) en via gedrukte media.

 

De nieuwe campagneborden zijn in India geschilderd door mensen die in aanmerking komen voor een huis van Wereldhypotheek.

 

Dit medio 2007 gestarte bemiddelingsbedrijf is een initiatief van Gerald Holtvlüwer, die in 2004 de door hem opgerichte inkoopcombinatie NIA verkocht.

 

  &nbspVoor elke verkochte hypotheek wordt een huis in een ontwikkelingsland gebouwd. Deze huizen worden gefinancierd uit de provisies die Wereldhypotheek ontvangt. Een flink aantal organisaties in de reclamesector werkte belangeloos mee aan de campagne van deze hypotheekbemiddelaar op ideële grondslag.

 

van Postbank en SNS Bank.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.