nieuws

Zwitserleven roert trom voor beleggingssucces

Archief

Zwitserleven heeft een marketingactie uitgevoerd onder vierduizend tussenpersonen. Aanleiding zijn de prestaties van enkele beleggingsfondsen.

In de mailing maakt Zwitserleven gewag van hoge noteringen in de beleggingsranglijst van Nyfer. “Gemeten over de laatste drie jaar zijn het Swiss Life Mixfonds en het Swiss Life Obligatiefonds op de eerste plaats geëindigd”, klinkt het trots. “Bovendien werd het Swiss Life Aandelenfonds in de categorie Nederlandse aandelenfondsen vierde.”
Het beleggingssucces was voor de Amstelveense maatschappij aanleiding voor een mailingactie onder de noemer “Beleggen met Gevoel is een overtuigend succes!”. De map, bestemd voor 4.200 tussenpersonen, werd onder meer gevuld met de speciaal voor Zwitserleven samengestelde verhalenbundel ‘Onderwaterkamer’ van de hand van Joost Zwagerman.
Dezelfde doelgroep ontving tegelijkertijd een uitgebreide map met promotiemateriaal. In dit pakket (‘Aktie geeft reactie’) zaten onder meer vijftig verschillende verkoopbrieven, inhaakadvertenties, bijsluiters en nieuwe Pensioenkranten en BelastingBeSpaarkranten.

Reageer op dit artikel