nieuws

ZLM zet er een punt achter

Archief

De Zeeuwse onderlinge ZLM heeft afgelopen maand een nieuwe huisstijl geïntroduceerd.

Na 55 jaar heeft de maatschappij afscheid genomen van het vertrouwde groen in haar logo. “De nieuwe huisstijlkleuren blauw en rood geven ons een frisse, moderne uitstraling”, aldus ZLM.
Een zeer opvallend element is dat ZLM in het logo een rode punt achter de naam heeft gezet. In het blad voor relaties staat: “Die rode punt staat voor wat we eigenlijk zijn: een nuchter bedrijf waar u kunt rekenen op een goed product, tegen een scherpe prijs. Punt.”
Slagzin
Tevens is er een nieuwe slagzin in gebruik genomen ‘Gewoon Goed’. “De keuze hiervoor ligt erg voor de hand: ‘gewoon’ heeft betrekking op onze nuchtere manier van denken en doen: we blijven gewoon, en ‘goed’ is een eigenschap die voor zich spreekt.”
Inmiddels is gebleken dat ZLM niet het enige bedrijf in de branche is, dat ‘Gewoon Goed’ als slagzin voert. Sinds begin dit jaar wordt dit motto – verrijkt met een uitroepteken- gevoerd door het Westlandse assurantiebedrijf Hemelraad & Keijzer.

Reageer op dit artikel