nieuws

Vijfde editie Product Management Game

Archief

De adviesbureaus For All Finance, MoneyView en IG&H houden voor het vijfde achtereenvolgende jaar de Product Management Game. Thema dit keer is innovatie.

De Product Management Game is een evenement, waarin de deelnemers met elkaar de strijd aangaan in een gesimuleerde markt voor levensverzekeringen. Er zijn twee fases. Tijdens de eerste fase worden twee oefenrondes gespeeld in Nederland (8 en 22 november). De tweede fase, het finaleweekeinde, vindt plaats van 13 t/m 15 december in het Britse Cambridge.
Deelnemers
Elf teams hebben inmiddels hun deelname bevestigd. Daaronder bevinden zich ‘oudgedienden’ als Fortis ASR, Reaal en de winnaar van vorig jaar, Interpolis. Een van de nieuwkomers dit jaar is uitvaartverzekeraar Dela.
Hoofdsponsor van dit evenement is Brunel Insurance en Banking. Deze arbeidsbemiddelaar voor hoger opgeleid personeel komt met een primeur: de ‘Brunel Talent Award’. Een jury kiest de meest getalenteerde, innovatieve en resultaatgerichte teamspeler.
Prominente gast is internetondernemer en zelfuitgeroepen ‘e-vangelist’ Vincent Everts. Hij discussieert met de deelnemers over de innovaties op internetgebied.

Reageer op dit artikel