nieuws

Tussenpersoon Koster biedt klanten speciale aanbiedingen

Archief

Om meer bezoekers naar de eigen website te trekken is Koster Verzekeringen uit Alphen aan den Rijn gestart met een voordeelprogramma voor haar relaties: de Koster Clever Club.

Klanten krijgen korting bij onder andere themapark Archeon, Wellnes Centre Elysium en een online afdrukservice voor hun digitale foto’s. Voorwaarde is wel dat zij gebruik maken van het Koster Extranet, het digitale platform waar particuliere en zakelijke klanten inzicht hebben in hun verzekeringen en pensioenen.
Bedrijven en particulieren kunnen online ook een relatie, vriend of familielid verrassen met een feestelijke taart of een stuk chocolade met korting. Dit voordeel wordt mogelijk gemaakt door ‘gefeliciTAART’, een samenwerkingsverband van driehonderd banketbakkers door heel het land.
Meerwaarde
“We willen extra traffic genereren naar het extranet. Klanten die bij ons interactief toegang hebben tot hun (pensioen)reglementen, polissen, facturen en de voortgang van een schade, kunnen nu dus ook gebruik maken van kortingen en aanbiedingen. Die meerwaarde gaat verder dan een goed advies op verzekeringsgebied”, aldus Maud Tromp, manager marketing en communicatie van Koster.
Koster heeft ook een vernieuwde webshop. Klanten kunnen kiezen uit de diverse producten die de eigen uitgeverij, de stichting Koster Service Schrift, heeft uitgebracht. Relaties die onlangs een pakketpolis bij Koster hebben afgesloten, kunnen gratis een reisgids, fleecetrui, bodywarmer of veiligheidshesje uit de webshop kiezen.

Reageer op dit artikel