nieuws

Publiekscampagne ‘Financiële Coach’

Archief

De Hypothekers Associatie gaat haar vorig jaar geïntroduceerde dienstverlening onder het label ‘De Financiële Coach’ aan het publiek presenteren. In februari 2002 gaat daartoe een campagne van start.

Onder het label ‘De Financiële Coach’ adviseren vestigingen van De Hypotheker hun klanten – naast hypotheken – ook over verzekeren, sparen en beleggen. Inmiddels is dit financiële planningsconcept uitgerold bij 45 vestigingen. In de eerste zes maanden werden volgens de Hypotheker al 3.500 adviesgesprekken gevoerd. De nieuwe dienstverlening werd ondersteund door de introductie van het eigen product Solide Koers Programma, een uitgebreid consumentenpakket voor hypotheken, verzekeren en beleggen.
De spontane naamsbekendheid van De Hypotheker is volgens Blauw Research gestegen van 28% in 2000 naar 38% dit jaar. Gevraagd naar een hypotheekadviseur noemt 23% (13%) van het publiek De Hypotheker als eerste.

Reageer op dit artikel