nieuws

Nieuwe marktbenadering NN met ZekerheidsCombinatie

Archief

Nationale-Nederlanden gaat haar pakketpolis (ZekerheidsCombinatie) gericht onder de aandacht brengen van specifieke zakelijke doelgroepen. Gestart is met een selectie van producten voor juridische en administratieve beroepen.

In feite is de nieuwe pakketpolis voor de advocaat en administrateur niet meer dan een voorselectie van reeds bestaande, op de doelgroep gerichte producten. Zodoende wordt er advieswerk uit handen genomen van het intermediair, die er vanuit kan gaan dat de verzekeraar een goede keus gemaakt heeft uit de 22 producten, die de ZekerheidsCombinatie kan bevatten. Daarnaast lijkt de pakketpolis hierdoor een specifiek op de doelgroep toegeschreven product, met alle marketingvoordelen van dien. Inmiddels is een advertentiecampagne gestart in bladen als De Accountant, het Advocatenblad, Tribuut, Expose en Controlling.
NN is van plan om de eerstvolgende ‘Zekerheids-selecties’ (eerst voor bouwondernemers, later voor starters) van meer toegevoegde waarde te voorzien.

Reageer op dit artikel