nieuws

HypotheekCompany wil als keten een plek in de top 3

Archief

HypotheekCompany wil een top-3-keten worden. Daarop zijn de campagnedoelstellingen geformuleerd. De kernwaardes van de campagne worden weergegeven door termen als goud, winnen en ambitie.

De campagne sluit aan op de sponsoring door HypotheekCompany van olympische sporters als Inge Dekker (zwemmen), Guillaume Elmont (judo) en Esther Vergeer (rolstoeltennis). Alles staat in het teken van het winnen van goud: de sporters zijn daarnaar op zoek, HypotheekCompany wil goud en het bedrijf biedt de consument kans op goud.
Het centrale thema van de campagne is ‘op de kluis’ en ‘win een gouden plak’. Om die boodschap uit te dragen kiest de hypotheekketen voor reclames op de landelijke radio en in landelijke dagbladen. Doelstellingen zijn het verhogen van de landelijke naamsbekendheid én inhoud en lading geven aan het merk.
Promotiekaravaan
De franchiseorganisatie gaat met een ‘promotiekaravaan’ het land in naar grote evenementen en beurzen. De ‘WinnersOnly Tour’ is een in goud uitgedost waardetransport, begeleid door een beveiligingsbus. Consumenten kunnen door het openen van kluizen drie prijzen winnen: een gouden plak (goed voor _ 250 bij de lokale juwelier), een gouden mp3-speler en HypotheekCompany-powerdrinks.

Reageer op dit artikel