nieuws

Grote reclamecampagne Fortis

Archief

Fortis heeft vorige week het startschot gegeven voor een nieuwe internationale merkcampagne en -belofte onder het motto ‘Getting you there’. De campagne bouwt voort op de eerder aangekondigde doelstelling de klant te benaderen als één bedrijf onder één vlag.

Kenmerkend element in de reclames is het gebruik van gebiedende werkwoorden in het kwadraat. Nederlandse voorbeelden daarvan zijn: durf2 en groei2.
De internationale campagne is met name gericht op middelgrote bedrijven en internationale opinieleiders. De belangrijkste dragers van de campagne zijn televisiecommercials, advertenties in internationale en landelijke dagbladen, tijdschriften en billboards op grote luchthavens.
Fortis blijft investeren in verdere uitbreiding van de activiteiten in Europa en streeft naar selectieve groei in Azië en Noord-Amerika. Volgens verwachting zal tegen 2009 ten minste 30% van de winst afkomstig zijn van activiteiten buiten de Benelux.
Gedrevenheid
Het concern stelt verder dat de nieuwe slagzin ‘Getting you there’ uitdrukking geeft aan “de passie, gedrevenheid en de expertise waar Fortis voor staat”. Klanten worden geholpen om hun dromen, plannen en ideeën waar te maken. “Onze strategie concentreert zich op de onderneming en de ondernemer”, aldus topman Jean-Paul Votron. “Ons doel is een aandeel van 10% van de markt van ongeveer 500.000 internationaal actieve middelgrote bedrijven.”
in diverse talen.

Reageer op dit artikel