nieuws

Fundum zet intermediair aan tot extra productie

Archief

Arbeidsongeschiktheidsverzekeraar Fundum is een marketingactie gestart die het intermediair aan moet zetten tot extra productie.

In drie categorieën assurantiekantoren – 1-5 medewerkers, 5-10 medewerkers en meer dan 15 medewerkers – krijgt het kantoor dat in de periode 1 februari-1 juni de grootste productie heeft, een ‘verwenweekend’ aangeboden. Voorts worden onder alle deelnemende kantoren twee ‘verwenweekenden’ verloot. Details over de prijs worden nog niet bekend gemaakt. De actie wordt ondersteund met een marketingdraaiboek met onder meer een handleiding voor direct-mailacties, een website-tekst, en een bel-script.
Ook krijgt het intermediair, zolang de actie duurt, Fundum-fax, een driewekelijkse faxbrief met actualiteiten en wetenswaardigheden over arbeidsongeschiktheid en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen. “Die faxbrief wordt gemaakt door DIN, Dutch Insurance Network”, zegt salesmanager Joost Keizer. Fundum werkt sinds eind vorig jaar samen met DIN. De samenwerking komt erop neer dat de bij DIN aangesloten tussenpersonen Fundum-polissen verkopen.

Reageer op dit artikel