nieuws

Direct response TV voor Reaal FUT-plan

Archief

Reaal Particulier heeft het communicatiebureau Holloway De Groot Faber Vos (HGFV) ingeschakeld voor de introductie van het Reaal FUT-plan. Het medium wordt direct response televisie: produktbekendheid gecombineerd met directe responswerving.

Het FUT-plan (Flexibel Uittreden-plan) is het antwoord van Reaal op het gat dat een aantal werkgevers laat liggen met betrekking tot de vut. Het FUT-plan bestaat uit oplossingen via de huidige produktrange van Reaal. De eigen verkooporganisatie van Reaal Particulier zorgt voor de maatwerkadvisering.
Reaal brengt de noodzaak van een tijdige financiële planning bij vervroegd uittreden onder de aandacht, via een drietal commercials. De commercials, die vanaf maandag 22 april overdag te zien zijn, worden afgesloten met een gratis 06-nummer. Naar aanleiding van een telefoontje ontvangt de consument een mail-pakket. Reaal zorgt zelf voor de follow-up.
Een voorbeeld van de commercials is een vrouw die naar de bank gaat om ‘geld te halen’. Zij blijkt daar een pistool voor nodig te hebben, omdat zij haar vut-voorziening in het verleden niet goed geregeld heeft. Advertenties in dagbladen ondersteunen de campagne.

Reageer op dit artikel